Livia Motterle és antropòloga i feminista pro-sexe. Doctora en Estudis Avançats en Antropologia Social a la Universitat de Barcelona, ha treballat com a investigadora post doctoral al Centre d’Investigacions i Estudis de Gènere de la UNAM (Ciutat de Mèxic) i al Departament de Sociologia de la UB. Guanyadora de diverses beques de recerca, des del 2012 desenvolupa etnografies sobre la relació entre treball sexual, violència de gènere, desig, interseccionalitat, espai públic i dissidència. Les seves publicacions, ponències i cursos universitaris es centren en aquests temes. Difon la seva feina a través de tallers i xerrades centrats en la prevenció de la putofòbia. És coordinadora del Grup de Recerca a Antropologia del Cos i la Sexualitat (GRACS-ICA) i és membre de la Xarxa Llatinoamericana d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere (CIEG-Universitat de Yale-UNAM) i del Grup de Recerca en Gènere, Identitat i Diversitat (GENI-UB).
Laura Macaya es experta en la aplicación de la perspectiva interseccional en la intervención social y el diseño de políticas publicas en género y feminismo. Es docente en diversos postgrados y grados universitarios y formadora de profesionales en violencias de género. Destaca en su crítica al punitivismo, el abordaje de las violencias sexuales y la defensa de las feminidades transgresoras. Ha escrito Esposas nefastas y otras aberraciones. El dispositivo jurídico como red de construcción de feminidad(Diletants, 2014), varios artículos en prensa y ha colaborado en el proyecto editorial colectivo Putas e Insumisas. Violencias femeninas y aberraciones de género: reflexiones en torno a las violencias generizadas (Virus, 2017). Actualmente dirige una casa de acogida para personas victimas de violencias de genero. Activista libertaria y feminista desde hace mas de 20 años, conspira actualmente en el colectivo Projecte X.
Janet Merida és portaveu de les Putes Llibertàries, referent de la lluita de les treballadores sexuals a Barcelona. Sudaka, puta o defensora dels drets de les treballadores sexuals, la seva dissidència vesteix de paraules canyeres que esfondren certs discursos moralitzadors. Va començar treballant en un club, va seguir en un topless, després en un apartament i, més tard, va trobar el que li agrada: el carrer.